Rensa bland mina prylar!!!!!!

En sak har jag äntligen kommit fram till i mitt liv. Att jag nu ska tag i alla prylar som jag sparat på mig under mitt 56-åriga liv....


Det blir inte en lätt resa, för det gör både fysiskt och psykist ont i själen, men jag är helt säker på när det är gjort så kommer jag att känna mig så nöjd..

Kommer att ha loppis, och för pengarna ska jag resa lååångt bort till en vit sandstrand och kolla in solnedgången från en hängmatta... Ska bli såååå underbart.....
                                           

Det första jag kommer att ta tag i är mina böcker... Kommer att lägga ut på facebook och även på min blogg ifall någon vill köpa billiga böcker...


Helt klart finns det mycket i mitt liv som måste rensas bort, men en sak i taget sååå blir allt bra hoppas jag.


Min viktminskning sedan första Januari är - 8,7 kg det känns faktiskt och allt känns jättebra.



 
BÖRJA RENSA OCH BLI LYCKLIG I SJÄLEN!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ingalill

Ja måste va en härlig virus du fått i kroppen hi hi.Jag har ju smittats av dej lite än så länge iallafall,inte helt fel.Tanken hos mej finns där,men kanske inte slagit till ordentligt än.Men bättre med lite än ingenting,känner mej lite nöjd.Du kan säkert smitta mej lite mer=:)

2012-02-05 @ 22:41:08
Postat av: Maria

Ja du Monica, att rensa är nyttigt! När man väl gjort sig av med en massa prylar som man egentligen varken behöver eller vill ha så känns det bättre i både kropp och knopp =0) Ett fortsatt lycka till!

2012-02-05 @ 23:15:52
Postat av: Gunilla

Denna dag ett nytt liv .............Kram

2012-02-06 @ 07:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0