Jippi jag mår så bra!!!!!!

Helt otroligt att jag kan må så bra... Vad beror det på... ... Säkert många anledningar 1. Inte varit förkyld på en och halv månad.. Har fått kinesisk akupunktur och det har hjälpt mitt immunförsvar,, jippi jippi så nu förstår jag hur det känns att inte behöva vara förkyld... Något som jag inte upplevt på många år..

2. Börjat motionera vem hade trott det för en månad sen inte ens jag själv.. Måste få erkänna att det är det bästa jag gjort på flera år.. Börjat att gå och det har gett mig en sån kick, går ej att beskriva i ord måste upplevas.. Tänk jag som alltid hade ursäkter för att slippa att gå ut..

3. Slutat med socker.., jag har varit sockerberoende..älskade coca cola, godis ja allt sött men har nu plockat bort det ur mitt liv.. Det gör ju också att man blir piggare..men jag är säker på
att suget kommer ... Men då ska jag stå emot, den här gången ska jag stå som
segrare!!!!!

Det är en härlig känsla att få känna sig så full av energi och jag har fått en sån livsglädje..

Hoppas jag kan få smitta av mig till någon!!!!

Ge någon ditt leende imorgon!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0