Teknik och jag ingen bra kombination!!!!

Klockan närmades sig midnatt och jag hade fått ihop min första blogg och var glad för att få stänga av datorn..
Skulle bara lägga ut adressen till bloggen på Facebook så att mina vänner kunde hitta min bloggsida..

Kröp sen ner under täcket och lyssnade på min stora idol Ulf Lundell i min Iphone.. I denna fantastiska Iphone finns allt man kan önska sig och lite till, kan inte med allt i den men lär mig efter hand. Har facebook i den och skulle titta på min sida en sista gång innan jag skulle gå in i drömmarnas värld... Får då se på min sida att någon hade skrivit att det inte gick att gå in på min bloggsida,, Jag svarade att jag inget kunde göra just då utan skulle titta på det på morgonen ... Men som genom ett under så var det en annan facebook vän som skrev att troligen så fattades det en punkt........ och vips när punkten kom där den skulle så fungerade tekniken..

Tänk att en punkt kan ställa till så mycket ................

Jag är glad att jag har människor runt mig som kan förklara och hjälpa mig med tekniska prylar..

Nu tänker jag dra mig till min säng för några timmars sömn. Imorgon har jag tänkt skriva om mina fem mål imitt liv och hur dom kommer att förändra mig.

Ha en skön söndag och ta en promenad!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0