Hur mycket kläder har jag egentligen?????

Jag måste erkänna en sak,,, jag har har varit galen i att handla kläder, skor, väskor, cd skivor, dvd ja listan kan göras lång och har även sparat på kokböcker... Nu har jag tagit tag i detta, men det är inte lätt. Ska rensa som jag tycker är så svårt, men måste... Kläderna kommer att bli förstora så det blir lätt att skänka bort. Ja ja ja måste rensa, efter man gjort det så känns nog livet lättare på alla sätt o vis!!!!

Har äntligen bestämt min sommarsemester... Ska två veckor i juli och då har jag fått ett råd från en person som sa något klokt till mig... Att på sin semester ska man bara njuta och inte ha några krav , detta råd ska jag följa på min semester.... Jag hade tänkt att måla men men men ska nu istället bara vara o ta dagen som den kommer... Tack för rådet jag fick,,,,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0