Veckorna flyger fram!!!

Jag bara undrar varför tiden går så fort, ibland skulle man önska att tiden kunde stå still lite.... Nu när våren o sommaren kommer så att man hinner njuta av allt som sker i naturen!!!

Jag skulle önska att istället för 24 timmar skulle dygnet ha 48 timmar. Tänk er det o vad mycket tid vi skulle ha till att njuta o göra saker vi inte hinner idag... Ja ja ja jag vet att det inte går men man kan ju alltid drömma. Drömmar är alldeles gratis,,o det är ju helt fantastiskt tycker jag, för jag har många drömmar. En del slår in o en del är helt orealistiska men ändå härligt att drömma!!! Vilka är dina drömmar, ta en stund varje dag o dröm dig bort. Viktigt att ha drömmar och ibland då slår dom in!!!

Ta hand om er själva, viktigt med egentid!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0